
Para iso ás veces recórrese a novos formatos ou canles de comunicación e noutras, simplemente basta unha xenial idea para mellorar e dotar de novas propiedades aos soportes de publicidade tradicionais que parecen quedar obsoletos ou perder eficacia sen conseguir xerar a atención suficiente dos usuarios e consumidores.
Até agora, os valos publicitarios eran considerados como unha reliquia do vello mundo da publicidade, pero a innovación e as novas tecnoloxías fixeron posible resucitar estes soportes dotándolles de novas propiedades coas que xerar un maior impacto conseguindo así a atención de

Trátase de equipar a estes soportes con diminutas cámaras que reúnen información sobre os transeúntes ( sexo, idade aproximada, tempo fronte ao anuncio, etc... ) que se transmite a unha base de datos central e que permite utilizar estes datos para diferentes medicións de efectividade.
Grazas a esta técnica e tecnoloxía sería posible segmentar e personalizar unha mensaxe destinada ao transeúnte ou cambiar a aparencia do propio anuncio naqueles casos nos que se utilizasen soportes dixitais.
No hay comentarios:
Publicar un comentario